פרגולה אלומיניום או עץ?

בתור התחלה, הכי טוב יהיה להתחיל מהסוף. הפרגולה היא פיתרון ההצללה הטוב ביותר למקומות חיצוניים. מדובר במתקן נעים לעין ואופטימאלי בדרך שבה הוא מצליח ליצור צל, כמובן על פי המאפיינים הנדרשים בבנייה ובהרכבה שלו. מאחר ומדובר באחד המוצרים הפופולאריים ביותר בארץ שלנו והרי אנחנו חיים במדינה שטופת שמש, מגוון המוצרים הקיימים נרחב וגדל כל הזמן. אחד הפרמטרים החשובים לבחירת פרגולה הוא סוג החומר שאיתו עובדים.

כיום יש מספר חומרים שמהם בונים פרגולות, כאשר המרכזיים ביותר הם עץ, מתכת ואלומיניום. כאשר אנו באים להשוות בין עץ ובין אלומיניום, יש להביט ולהבין את ההבדלים המשמעותיים בין החומרים הללו.

  • ההבדל הראשון הוא באווירה – כאשר אנו בונים פרגולה עשויה, אנחנו מצליחים להעביר את האווירה הטבעית, הכפרית, הנעימה והרגועה. פרגולה עשויה אלומיניום היא אמנם לא כבדה כמו ברזל שמגיע במסות, אלא קלילה יותר, אבל עדיין מדובר על מתכת. ההבדלים בין הטבע ובין סגסוגת מתכתית ניכר באווירה השורה באזור הפרגולה. יש לציין כי השורה התחתונה היא שעדיין יש לנו צל.
  • תחזוקה שוטפת – יתרונה של פרגולת אלומיניום הוא שאין צורך בתחזוקה לאורך כל פרק הזמן שבו יש לנו את הפרגולה עצמה. אם עבור כל מבנה כזה מכל סוג עץ שהוא שנבנה יידרש הליך תחזוקה תמידי, האלומיניום הוא חומר שלא דורש תחזוקה כלל. אם יהיה אחת לכמה שנים לצבוע את הפרגולה, זה בסדר, אולם אין צורך לוודא שהחומר מחליד או תוצרי לוואי שיכולים לקרות לחומר טבעי כמו עץ. חשוב לומר שהעץ הוא חומר שנשחק לאורך שנים ואילו אלומיניום נשמר זמן רב.
  • המחיר – בדיקה של שוק הפרגולות יכול להציב בפנינו את התמונה המלאה לגבי הבדלי המחירים. כמובן שלכל אחד ואחת יש את הצורך בפאגולה בגודל אחר וכל אחד יכול לחשוב על עיצוב כזה או אחר אך השורה התחתונה היא שיש לדעת ולהכיר את המחירים של פרגולות עץ ושל פרגולות אלומיניום.

לכל אחד יש את הפרגולה שהוא היה רוצה, בדמיונו, לבנות אצלו בבית.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: