מכירת עצים לנגרות

עץ הוא בין חומרי הגלם הפופולריים ביותר בעולם, משתמשים בו בתעשיות רבות בשל עמידותו והפרקטיות שלו. למעשה עץ הוא חומר גלם כל כך מגוון, שאפילו הפך לפריט עיצובי בתחום הבנייה ועיצוב הבית.

זקוקים לעץ לפרויקט הבא שלכם? הגעתם למקום הנכון! מחסן העצים של עצים בע"מ מספקים את כל סוגי העצים לנגרות. קניית עצים לנגרות דורשת ידע או הכוונה מקצועית של בעל מקצוע, אצלנו במחסן העצים תקבלו ייעוץ מבעלי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בתחום העצים, שידעו להתאים את העץ בדיוק לצרכים של הפרויקט שלכם.

מי צריך עצים לנגרות?

עץ משמש לתעשיות רבות ובעלי מקצוע רבים מתחומים שונים ולצרכים מגוונים, עץ הוא חומר גלם גמיש אך יחד עם זאת חזק ועמיד, מה שהופך אותו לפרקטי מאוד ונוח לעבודה.

הנה כמה תעשיות ובעלי מקצוע שמשתמשים בעץ כחומר גלם בפרויקטים שלהם:

נגרים – מקצוע הנגרות הוא בין המקצועות הוותיקים בעולם ומתאפיין בעבודה בעץ, בנייה והרכבת אלמנטים וקונסטרוקציות מעץ. למשל: דקים מעץ, פרגולות מעץ, גדרות ושערים מעץ, רהיטים, כלי נגינה ועוד.

תעשיית הבנייה – תעשיית הבנייה משלבת שימוש בעץ בבניית פרויקטים, הן בשילוב עץ בשלד או שימוש בעץ בתהליך העבודה (למשל לבניית פיגומים) והן בעיצוב הסופי ועבודות גמר (כמו מטבחים, קורות, ארונות קיר ושילובים של אלמנטים מעץ בעיצוב הפנים).

מפעלי רהיטים ומטבחים – רהיטי עץ כל כך נפוצים בכל בית, שעם השנים למדו איך לייצר אותם בכמויות גדולות במפעלים ברחבי העולם. זאת כדי לחסוך זמן ועלויות ייצור של עבודת יד (בתחום הנגרות למשל). מפעלי רהיטים ומפעלי מטבחים משתמשים בהמון סוגים של עצים במוצריהם ומשלבים זאת עם חומרי גלם נוספים (כגון ברזל, מתחת, שיש ועוד).

חובבי DIY – אנשים רבים נהנים מעשייה בעצמם של רהיטים לבית, ומעדיפים לתכנן ולבצע פרויקטים מעץ, למרות שהם אינם בעלי מקצוע. תחום ה-DIY (עשה זאת בעצמך) התפתח מאוד בעשורים האחרונים, לכל אחד מאיתנו יש חבר או מכר שתמיד משוויץ בשרפרף או כוננית שבנה בעצמו, או בית עץ לילדים שבנו יחד עם כל המשפחה בחצר האחורית.

אז לא משנה אם אתה נגר מקצועי, חובב DIY או מנהל רכש במפעל או חברת בנייה – אם אתה מחפש מחסן עצים שמספק מכירת עצים לנגרות הגעת למקום הנכון.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: