מחסן עצים כפר סבא – איכות ומקצוענות נפגשות בצמרת!

אנחנו בעצים בע"מ, מתמחים בייבוא, שיווק ומכירה של עץ באיכות הגבוהה ביותר. בין אם אתם נגרים חובבים או מקצוענים, קבלנים או לקוחות פרטיים, אצלנו, תמצאו מחסן עצים הנותן שירות בכפר סבא,  ובו כל סוגי העץ במגוון רחב של מידות, ערכות מוכנות לבנייה, כלי עבודה, שמנים וצבעים ייעודיים וכל מה שאתם צריכים כדי להגשים כל חלום מעץ. הידע, הניסיון וההבנה המעמיקה שלנו בעולם העץ, מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי, לכוון ולסייע בבחירת העץ המתאים להם ביותר ובמחירים תחרותיים.

איכות ללא פשרות

אנחנו, בעצים בע"מ, מביאים את העצים שלנו מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה תוך שאנחנו מקפידים על איכות בלתי מתפשרת. כל העצים שלנו עוברים תהליכים מתקדמים המגנים עליהם מפני מזיקים והופכים אותם לעמידים לאורך שנים רבות.

העצים שלנו בדרך אליכם

כחלק ממערך השיווק והמכירות שלנו, אנחנו בעצים בע"מ, מפעילים מוקד הזמנות, המספק את כל המוצרים האיכותיים שלנו לכל יישוב ועיר באזור המרכז. אצלנו, תוכלו להזמין הכל, החל מחומרי גלם, קורות, לוחות עץ חתוכים לפי מידה ועד ערכות מוכנות להרכבה הזמינים תמיד במלאי המתחדש לעיתים קרובות. במוקד המקצועי שלנו, תוכלו לקבל את כל ההכוונה, והייעוץ אשר ינחו אתכם בבחירה הנכונה ביותר עבורכם במחירים המשתלמים ביותר בתחום.

מחירים שאין לאחרים

העובדה כי אנחנו בעצים בע"מ, מחסן עצים בכפר סבא, מייבאים את העצים שלנו בעצמנו, "חותכת" את פערי התיווך ומאפשרת לכם ליהנות ממגוון מוצרי עץ במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

אתם יכולים לבנות עלינו

עצים בע"מ הוא הרבה יותר ממחסן עצים הנותן שירות בכפר סבא. מלבד עצים במידות שונות, חומרי גלם, אביזרים וערכות בניה בשיטת "עשה זאת בעצמך", תוכלו ליהנות משירותי התקנה של מתקינים מורשים ומקצוענים, המגשימים לכם כל חלום מעץ: גדרות עץ, פרגולות, דקים, מחסני עץ וכל מה שמתחשק לכם מעץ.  המתקינים המורשים שלנו יגיעו אליכם, יעניקו לכם שירות עם יחס אישי וייצרו עבורכם חלומות מעץ ברמת גימור מושלמת ובמחירים תחרותיים.

לבחור נכון

אנחנו בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות בכפר סבא, חיים ונושמים עצים. הידע העצום שצברנו לאורך השנים, הופכים אותנו למומחים בתחום ומאפשרים לנו לייעץ, לכוון, ולסייע לכל לקוח ולקוח בבחירת העץ הנכונה עבור הפרויקט שלו. אצלנו, תמצאו את כל סוגי העץ, בכל המידות וגם, אביזרים נלווים, צבעים ושמנים ייעודיים המבטיחים את עמידותו ויופיו של העץ לאורך זמן. מחפשים מחסן עצים בכפר סבא? התקשרו אלינו או השאירו פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: