לכה לעץ יאכט ורניש

לכה לעץ יאכט ורניש הינה לכה עמידה במיוחד, שיועדה במקור לשימוש עבור סירות ויאכטות מעץ אשר נמצאות במגע תמידי עם מים, ומכאן שמה – "יאכט ורניש".

אולם ניתן להשתמש בלכה זו לכל מטרה, שכן היא עמידה מאוד, במיוחד לשימוש עבור עץ הנמצא בסביבה קשה, רטובה או חשוף לנזקי מזג האוויר.

בדרך כלל השימוש בלכה זו יהיה לעץ חיצוני, אולם יש אנשים שכל כך אוהבים את הגימור המבריק שלה וישתמשו בה גם לעץ לשימוש פנימי, כמו ריהוט, מסגרות, משקופים וכדומה.

לכה לעץ יאכט ורניש נכנסת לעומק העץ ובעצם דוחקת את כל האוויר החוצה, מה שמייצר שכבת הגנה מאסיבית, אטומה וחלקה מאוד. תכונה זו תורמת לכך ששום דבר לא יוכל לחדור לעץ.

כדי לקבל תוצאה טובה, מומלץ למרוח מינימום 2 שכבות לכה ולעיתים אפילו 3, להמתין לפחות 6 שעות בין שכבה לשכבה ועוד 48 שעות נוספות לאחר מריחת השכבה האחרונה, כדי לקבל ייבוש מלא וסופי.

מריחה יפה תתבצע על ידי מברשת שיער טבעית ולא סינטטית.

הלכה שקופה ואין לה גוונים, שומרת על צבע העץ המקורי. הגימור שלה מבריק וחלק מאוד וזה חלק מהיופי שלה.

חידוש לכה מומלץ לבצע פעם בשנה או שנתיים, לעץ הנמצא בתנאי מזג אוויר קשים או חשוף לרטיבות ומים. לעץ פנימי אפשר לדחות את החידוש גם אחת ל-3 או 4 שנים, או כאשר מבחינים בשריטה או שחיקה של הלכה.

לאיזה סוגי עצים מתאימה לכה לעץ יאכט ורניש?

לכה יאכט ורניש מתאימה למעשה כמעט לכל סוגי העצים, בשימוש חיצוני או פנימי – תתאים לפרגולות, דקים, סאונות, גדרות, שערים, ריהוט, מסגרות, משקופים ועוד!

סוגי העצים היחידים שלא מתאימים לשימוש בסוג לכה זה הם: עץ סידר (ארז) ואירוקו. מלבדם ניתן להשתמש בלכה יאכט ורניש לכל סוג עץ.

לא בטוחים אם העץ שלכם מתאים לשימוש בלכה יאכט ורניש? בואו להתייעץ איתנו!

במחסן העצים שלנו, תוכלו למצוא מגוון רחב של לכות לעץ וכלי עבודה איכותיים, מבית המותגים המובילים בעולם.

נציגי החנות הינם בעלי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום העץ וישמחו לתת לכם שירות ומענה בכל נושא.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: