מחסן עצים נתניה – כל העצים שבעולם

אנחנו בעצים בע"מ, אוהבים עצים ואת כל הקשור לחומר הגלם המופלא הזה. זו הסיבה, שהקמנו מחסן עצים בו תוכלו למצוא מגוון עצים מסוגים שונים בכל גודל, מוצרי עץ, חומרי גלם לבניית מוצרים מעץ, צבעים ושמנים לעץ, אביזרים ועוד. את העצים שלנו, אנחנו מביאים מאירופה, דרום אמריקה, צפון אמריקה ואסיה ומקפידים על איכות בלתי מתפשרת לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו, קשוב לכל לקוח ולקוח ומלווה אותו בבחירת המוצרים הנכונים והמשתלמים לו ביותר.

כל מה שחיפשתם במחסן עצים

בעצים בע"מ, המלאי המתחדש לעיתים קרובות. אצלנו תוכלו למצוא מחסן עצים המציע בין היתר: תוצרי עץ סופיים להרכבה, לוחות וקורות עץ במידות שונות, עצים מעובדים וגולמיים וכמובן, צוות מקצועי שחי ונושם עצים ומלווה אתכם בבחירת סוג העץ המתאים לכם ביותר.

מה שתרצו, מתי שתבקשו

בין אם אתם בעלי מקצוע, חובבנים, לקוחות פרטיים או עסקיים, מוקד ההזמנות שלנו, עומד לשירותכם ומספק עבורכם את כל מוצרי העץ, חומרי גלם, אביזרים וערכות עץ חתוכות לפי מידה באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים תחרותיים. מערך האספקה המקצועי שלנו, מאפשר לכם ליהנות מאספקה מהירה ודייקנית במיוחד לכל יישוב ועיר במרכז הארץ.

אתם יכולים לבנות עלינו

עצים בע"מ הוא הרבה יותר ממחסן עצים הנותן שירות בנתניה. לצד ערכות מוכנות לבנייה עצמית עבור נגרים ולקוחות חובבים הבונים בעצמם בשיטת "עשה זאת בעצמך", הכוללות : גדרות עץ, פרגולות, דקים, רהיטי עץ, מחסני עץ ועוד, מחכים לכם צוותים מקצועיים ומוכשרים המגיעים עד אליכם כדי לבנות עבורכם כל מה שתחלמו עליו ברמת גימור מושלמת במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מקצוענים גם בשירות

זקוקים לאספקה של עץ איכותי לכל מטרה? חולמים על דק למרפסת? פרגולה לגינה? גדר עץ או מחסן עץ? אצלנו בעצים בע"מ, מחכה לכם מחסן עצים עם כל מה שאפשר לדמיין, לחלום ולבנות מעץ. אנחנו, כאן בשבילכם כדי לייעץ, לכוון ולעזור לכם בבחירה הנכונה ביותר עם ידע עצום ובהבנה בכל סוגי העצים ועם שירות מקצועי ויחס אישי. השאירו לנו פנייה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: