מחסן עצים אבן יהודה – כל סוגי העצים לכל מטרה

עצים בע"מ , הנו מחסן עצים הנותן שירות באבן יהודה בו תוכלו למצוא את כל סוגי העצים, חומרי גלם או מעובדים, חתוכים לפי מידה וכן ערכות לבניית פרגולות, מחסני עץ, דקים, גדרות עץ, ועוד. את עצים בע"מ הקמנו בעקבות אהבתינו לעץ, חומר גלם קסום וייחודי המעניק חמימות טבעית בכל מקום בו נעשה בו שימוש. הניסיון והידע הרבים שצברנו בתחום העץ עם השנים, מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי וללוות אותם בבחירת המוצרים הנכונים ביותר עבורם וזאת במחירים המשתלמים ביותר בתחום.

איכות ללא פשרות

אנחנו בעצים בע"מ, מייבאים עצים שלנו בייבוא אישי מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אירופה ואסיה.  כל עץ אצלנו במחסן עצים נבחר בקפידה ועובר תהליכים מתקדמים, המגנים עליו מפני מזיקים, עובדה ההופכת אותו לעמיד לאורך זמן רב.

תשאלו את המומחים לעצים

אנו מציעים לכם הרבה יותר ממחסן עצים הנותן שירות באבן יהודה. בין אם אתם לקוחות פרטיים או עסקיים, נגרים או קבלנים, הניסיון והידע הרבים, שצברנו עם השנים אצלנו, מאפשר לנו להעניק לכם שירות עם יחס חם וליווי צמוד לאורך כל תהליך הבחירה הכולל ייעוץ מקצועי והדרכה המביאים אתכם לבחירה הטובה ביותר המתאימה לכם בדיוק לצורך הפרויקט.

משלוחים והתקנות באבן יהודה

מחסן עצים הנותן שירות באבן יהודה, מוכרים ומשווקים סוגי עצים רבים,  חומרי גלם או מעובדים לכל מטרה. תוכלו להגיע עד אלינו ולבחור בעצמכם את הפריטים והמוצרים הנחוצים לכם או להזמין ישירות ממוקד ההזמנות המקצועי שלנו העומד לרשותכם.  העובדה כי אנחנו מייבאים את העץ בעצמנו, מאפשרת לנו לשמור על מלאי זמין בכל עת והמערך הלוגיסטי שלנו עומד לרשותכם כדי לספק לכם כל גודל של הזמנה בכל זמן שתרצו לכל יישובי וערי המרכז.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: