מחסן עצים הרצליה – המומחים לעצים

מאז שאנחנו בעצים בע"מ, התאהבנו בחומר הגלם המדהים בטבע- העץ, אי אפשר היה לעצור אותנו. נסענו ברחבי העולם, הכרנו וחקרנו סוגי עצים שונים ואת תכונותיהן הייחודיות ולבסוף, פתחנו מחסן עצים בהרצליה. כאן, אנחנו מציעים ללקוחותינו, מגוון עצום של עצים, חומרי גלם, עצים מעובדים, קורות ולוחות חתוכים במידות שונות וכן ערכות ייחודיות לבניית מוצרים שונים כגון : פרגולות, דקים, מחסני עץ, גדרות עץ והכל, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים משתלמים במיוחד.   

עולם עצום של עצים

לכאן, מחסן עצים הרצליה, אנחנו בעצים בע"מ, מייבאים מגוון עצים גדול במיוחד ישירות מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה. כל עץ ועץ נבדק בקפידה ועובר תהליך מתקדם המגן עליו מפני מזיקים ומבטיח את עמידותו לאורך שנים.

יש על מי לבנות

אנחנו בעצים בע"מ, יודעים שלא תמיד יש לכם זמן או חשק לבנות בעצמכם מוצרי עץ. (פרגולות, דקים, גדרות עץ, מחסני עץ, ועוד). לכן, אנחנו מעמידים לרשותכם צוותים מקצועיים ומיומנים, אשר יתכננו וירכיבו עבורכם את כל מה שתחלמו מעץ ברמת גימור מושלמת ובמחירים תחרותיים.

כל עץ שתרצו מתי שתבקשו

בין אם אתם לקוחות פרטיים, עסקיים, נגרים או קבלנים, מוקד ההזמנות שלנו עומד לשירותכם. כאן, תוכלו להזמין כל סוג עץ בכל מידה, ערכות מוכנות להרכבה, אביזרים וחומרי גלם והכל, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, באיכות ללא פשרות ובמחירים תחרותיים. המלאי שלנו, מתחדש לעיתים קרובות וזמין עבורכם בכל זמן שתרצו ומערך האספקה שלנו, יגיע אליכם בזמן שתרצו אל כל יישוב ועיר במרכז.

מבחר מושלם של עצים מהעולם

עץ, הוא חומר הגלם המופלא ביותר בטבע ולו, אינספור שימושים. בין אם אתם נגרים חובבים או מקצועיים, לקוחות פרטיים או עסקיים, אנחנו בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות בהרצליה, כאן כדי לעזור לכם להגשים כל חלום מעץ ומציעים לכם מגוון עצום של עצים באיכות הגבוהה ביותר, לכל מטרה. הידע והניסיון הרבים אותם צברנו עם השנים, מאפשרים לנו לייעץ, לכוון ולסייע ללקוחותינו בבחירה הנכונה להם ביותר ובמחירים המשתלמים בתחום. זקוקים לעצים לכל מטרה? היכנסו לאתר שלנו, השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: