עץ טיק – לבנייה בעץ ועבודות עץ

עץ הטיק הוא חומר מועדף מעץ מלא כבר שנים רבות. חברת עצים בע"מ מפעילה ומנהלת מחסן עצים בקדימה, לשיווק עצים לביצוע פרויקטים של בנייה ועבודות בעץ, בין היתר תחומי ההתמחות שלנו כוללים עבודות בעץ מהסוגים הבאים:

  • דקים
  • פרגולות
  • מבנים ובתי עץ
  • גדרות
  • עצים איכותיים למגוון סוגי עבודות בעץ.

במאמר זה, נבחן את היתרונות של עץ טיק – לבנייה בעץ ועבודות עץ ונסביר על התאמתו לביצוע פרויקטים ביתיים מסוגים שונים בשיטת 'עשה זאת בעצמך' או עם סיוע של המומחים המקצועיים שלנו.

עץ טיק – לבנייה בעץ ועבודות עץ – השיקול אסתטי

לעץ טיק יש צבע חום-זהוב עשיר והוא נראה מדהים. בהשוואה לחלופות עץ מהונדסות יותר כגון דיקט, ריהוט מעץ טיק זה גם מרגיש נעים למגע. קיימים מגוון סוגי עצים קשים וחזקים אחרים, אבל עץ טיק הוא אחד הפופולריים בעולם בזכות יופיו.

חזק יותר

עץ טיק – לבנייה בעץ ועבודות עץ, הוא חומר קשה שמיוצר מעצים נשירים רחבי עלים, והוא בעל חוזק גבוה במיוחד, לא רק בהשוואה לעצים רכים כמו עץ מנגו או אורן, אלא גם בהשוואה לשאר סוגי העצים.

עמיד יותר

אחד היתרונות החשובים ביותר של עץ טיק הוא העמידות שלו. עם תחזוקה נכונה, רהיטי עץ טיק יכולים להחזיק מעמד שנים רבות.

יתרונות עץ טיק – לבנייה בעץ ועבודות עץ הם רבים וחשובים, ובמחסן של חברת עצים בע"מ, או באתר החברה, תוכלו להתרשם ממגוון עשיר של עצים איכותיים לביצוע עבודות ופרויקטים שונים.

לקוחות רבים שרכשו אצלנו עצים, השלימו פרויקטים מרהיבים ואיכותיים, וגם אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו על צרכי הפרויקט שלכם כדי שנתאים לכם רכישה חכמה לצרכי הבנייה שלכם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: