מחסן עצים זיכרון יעקב – עולם של עצים מהעולם

האהבה שלנו לעולם העצים, הביאה אותנו להקים מחסן עצים הנותן שירות בזיכרון יעקב, ומציע לכם מגוון סוגי עצים באיכות הגבוהה ביותר. עצים גולמיים, מעובדים, חתוכים לפי מידה, ערכות לבניית מוצרי עץ כגון: פרגולות עץ, מחסני עץ, דקים מעץ, גדרות עץ, מוצרים משלימים כגון צבעים ושמנים, פרזולים ועוד. העצים שלנו מגיעים מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה , תוך הקפדה על איכות בלתי מתפשרת. הניסיון והידע הרבים שלנו, אותם צברנו עם השנים והנסיעות שלנו ברחבי העולם, מאפשרים לנו להעניק לכל לקוח ולקוח, ייעוץ מקצועי והכוונה אל הבחירה הנכונה ביותר ובמחירים חסרי תקדים.

מבטיחים לכם איכות

כל העצים שלנו, מגיעים מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה. אנחנו  מקפידים לבחור רק בעצים האיכותיים ביותר. כל העצים שלנו עוברים תהליכים מתקדמים, המגנים עליהם מפני מזיקים והופכים אותם לעמידים לאורך שנים רבות.

מקצוענים בעצים

מחפשים עצים לכל מטרה? אנחנו כאן בשבילכם. בין אתם לקוחות פרטיים, נגרים מקצוענים או חובבים או קבלנים, הצוותים המקצועיים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ובקשה עם ידע עצום בתחום העצים ושירות מכל הלב העוזר לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם לתוצאות מושלמות פעם אחר פעם. 

בוחרים, מזמינים, מקבלים

אנחנו בעצים בע"מ, מציעים לכם מחסן עצים הכולל מגוון רחב של סוגי עצים לכל מטרה. חומרי גלם, ערכות מוכנות, עצים מעובדים, עצים חתוכים בכל מידה וכל זאת, באיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובמחירים חסרי תקדים. מוקד ההזמנות שלנו, ערוך לבצע כל הזמנה קטנה כגדולה ולהביא עד אליכם כל הזמנה ביישובים והערים במרכז.

תבנו עלינו!

אוהבים עץ אבל אין לכם זמן או חשק לבנות בעצמכם? אנחנו בעצים בע"מ מעמידים לרשותכם צוותים מקצועיים המתכננים ומרכיבים עבורכם כל מה שתחלמו מעץ ברמת גימור מושלמת ובמחירים ללא תחרות: פרגולות, דקים, גדרות עץ, מחסני עץ ועוד. אתם בוחרים והצוותים שלנו מרכיבים מהעצים הכי איכותיים בעולם את כל מה שחלמתם מעץ.

הרבה יותר ממחסן עצים

אנחנו , חיים ונושמים עץ. את עצים בע"מ הקמנו מאהבה אמתית לחומר הגלם המופלא בטבע, המעניק חמימות טבעית ומכניס את הטבע לכל חלל. עכשיו, גם אתם מוזמנים להתאהב במחסן עצים הנותן שירות בזיכרון, ומעמיד לרשותכם את כל מה שאפשר לחלום מעץ ואת המקצוענים המובילים בתחום שיכוונו אתכם אל הבחירה הנכונה לכם ביותר. התקשרו או השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: