מחסן עצים בשרון

אנחנו בעצים בע"מ, חיים ונושמים עצים, חומר הגלם המופלא ביותר בטבע, המאפשר יצירת מגוון עצום של תוצרים יפהפיים ובהם: פרגולות, גדרות עץ, דקים, מחסני עץ, רהיטי עץ המעניקים תחושת חמימות טבעית לכל מרחב. זו הסיבה שהקמנו מחסן עצים בשרון, המספק מגוון ענק של עצים, חומרי גלם, מוצרי עץ להרכבה, לוחות וקורות עץ חתוכים לפי מידות ואפילו, שירותי בנייה והתקנה וכל זאת, באיכות ללא פשרות ובמחירים האטרקטיביים ביותר בתחום.

המומחים לעצים

את מחסן עצים בשרון, הקמנו באהבה גדולה לעצים ולעבודה בחומר הגלם הקסום הזה. עם השנים, צברנו ניסיון וידע רבים, ההופכים אותנו למומחים בכל סוגי העצים. את הידע הרב שלנו, אנחנו שמחים להעביר הלאה ללקוחותינו כשאנחנו מייעצים, מכוונים ומנחים כל לקוח בין אם הוא חובבן, נגר מקצועי, לקוח פרטי או עסקי ומסייעים בבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורו.

כל העצים שבעולם

העצים שלנו, מגיעים  מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות ומגוון. ביותר בתחום. אצלנו, תמצאו מחסן עצים המציע בין היתר:  עצים מעובדים בדרגות גימור שונות, תוצרי עץ, לוחות וקורות עץ במגוון מידות, ערכות להרכבה בשיטת "עשה זאת בעצמך" (D.I.Y), שמנים, וצבעים מיוחדים לשימור מוצרי עץ ואביזרים שונים לעבודה בעץ.

שירות מנצח בדרך אליכם

מוקד ההזמנות שלנו, מאפשר לנו לשלוח אליכם את כל סוגי העץ בכל מידה, ערכות מוכנות להרכבה, אביזרים וחומרי גלם בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחירים תחרותיים במיוחד. מערך האספקה המקצועי שלנו בעצים בע"מ, דואג להגיע אליכם, לכל יישוב ועיר במרכז הארץ , תוך הקפדה על זמני אספקה מהירים.   

לבנות על המקצוענים שלנו

אנחנו בעצים בע"מ, מציעים לכם הרבה יותר ממחסן עצים בשרון. אם אין לכם זמן או חשק לבנות בעצמכם באמצעות הערכות המוכנות שלנו, תוכלו להיעזר בצוותים המקצועיים שלנו שיתכננו וירכיבו אצלכם בבית או בעסק את כל מה שתחלמו מעץ והכל ברמת גימור מושלמת ובמחירים משתלמים במיוחד.

מגשימים חלומות בעץ

בעולם שרובו מתועש, עץ הוא חומר גלם המעניק חמימות טבעית בבית או בחוץ. העץ, מאפשר יצירת אינספור מוצרים בהם: גדרות, דקים, פרגולות, מחסנים, אדניות ועוד. בין אם אתם נגרים מקצועיים או חובבים, לקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים, אנחנו בעצים בע"מ כדי לעזור לכם להגשים כל חלום מעץ עם שירות מקצועי ויחס אישי. השאירו לנו פניה באתר ואחד המקצוענים שלנו יחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: