לכה לעץ אפוקסי סופר גלייז

אחד הטרנדים הכי חמים היום לעיצוב הבית הוא שימוש ברהיטים מעץ משולב אפוקסי. הפריטים הייחודיים שמייצרים אפקט של עץ "ממולא" בזכוכית, מקנים מראה כפרי ואלגנטי בו זמנית, שניתן לשלב עם כל סגנון עיצובי.

היום ניתן למצוא יותר ויותר רהיטים ופריטים של עץ משולב אפוקסי, כגון: שולחנות אוכל, שולחנות קפה, פסלים, שרפרפים, בוצ'רים וקרשי חיתוך, כלי מטבח, תכשיטים ואפילו מזוזות.

ייצור פריטים מסוג זה יכול להיות עבודה מורכבת ודורשת מיומנות רבה, ידע בתחום העץ והכרת החומרים ואופן השימוש בהם. לכן הם נחשבים ממש בגדר אומנות!

כדי לייצר פריטי עץ בשילוב אפוקסי או כדי לצפות עץ באפוקסי, יש להשתמש בלכה לעץ אפוקסי סופר גלייז. היא לכה מיוחדת לציפוי עץ, המייצרת את האפקט של שכבת זכוכית מבריקה ולעיתים גם שקופה, תלוי בסוג הלכה שתבחרו.

מדובר על לכה עמידה מאוד לאורך זמן, היא עמידה בפני מים, מתאימה לחידוש רהיטים ואביזרים מעץ וניתן להשתמש על מגוון משטחים.

לפני שמשתמשים בלכה לעץ אפוקסי סופר גלייז, חשוב לעשות הכנה מקדימה למשטח, לנקות אותו מלכלוך ואבק ולנגב עם אצטון או אלכוהול. אם מדובר על משטח סופג, כדאי ליישם רבע מכמות התערובת בשכבה דקה ולהמתין לייבוש 5 שעות, לאחר הייבוש ניתן ליישם את שאר התערובת.

מומלץ מאוד ליישם בדיוק לפי הוראות היצרן, כדי לקבל תוצאה חלקה ומושלמת!

לאחר יישום הלכה, יש להמתין לייבוש ראשוני לפחות 25 דקות, ייבוש למגע כ-8 שעות נוספות וייבוש סופי כ-72 שעות. כדאי ליישם את זמני ההמתנה האלו, כדי להימנע משריטות, פגמים או טביעות בלכה.

הלכה מגיעה בשני חלקים A ו-B שאותם יש לערבב יחד בכלי נקי, ליצירת התערובת. מאוד חשוב לשים לב בעת הערבוב שלא נוצרות בועות בחומר, שכן הן עלולות לפגוע במרקם החלק של הלכה ולהשאר כלואות גם לאחר הייבוש.

טיפ מקצועי: אם בעת יישום הלכה נוצרות בועות, ניתן להעלים אותן על ידי נשיפה עדינה עליהן.

לטיפים נוספים ניתן להתייעץ עם נציגי המכירות שלנו במחסן העצים, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של לכות, כלים וחומרים לעבודות העץ שלכם!

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: