מחסן עצים ברעננה – כל העצים במקום אחד!

אם חיפשתם מגוון ענק של מוצרי עץ וחומרי גלם, במחירים משתלמים במיוחד, מחסן עצים ברעננה הוא המקום הנכון עבורכם. אנחנו בעצים בע"מ, מחכים לכם עם כל סוגי העצים, חומרי גלם, מוצרי העץ, מוצרי עץ להרכבה (בשיטת D.I.Y), שירותי התקנה וכל זאת, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים האטרקטיביים ביותר בתחום (ומחירים מיוחדים לתחום הבנייה והמלאכה ) ועם צוות מקצועי וקשוב המאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 מקצוענים בעצים

קמנו מאהבה גדולה לעץ, חומר הגלם המדהים ביותר בטבע. הידע והניסיון הרב שצברנו עם השנים, הופכים אותנו למומחים ולמקצוענים של ממש בתחום העץ, עובדה המאפשרת לנו  להעניק לכל לקוח ולקוח, ייעוץ מקצועי, המנחה ומכוון אל הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר.

יש לנו מה לחדש לכם

יבוא עצים מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה, מאפשר לנו, לחדש את המלאי לעיתים קרובות במיוחד ולהציע ללקוחותינו מחסן עצים עם מגוון גדול במיוחד של עצים מעובדים באיכויות גימור שונות, תוצרי עץ סופיים להרכבה, לוחות וקורות עץ ועוד וזאת, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

שמים את הלקוחות במרכז

אנו מפעילים מוקד הזמנות העושה הכל על מנת לספק לאלפי לקוחותינו  את כל מוצרי העץ, האביזרים וחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ וזאת, במחירים אטרקטיביים ועם מערך אספקה מקצועי המעניק שירות מהיר, אמין ומכל הלב לכל היישובים והערים במרכז הארץ.

מקצוענים בבנייה והרכבה

אצלנו תמצאו מחסן עצים הנותן שירות ברעננה הכולל מגוון ענק של חומרי גלם, ערכות מוכנות ואביזרים עבור לקוחותינו, הנהנים לבנות רהיטי עץ, פרגולות, דקים, גדרות עץ ועוד בשיטת D.I.Y (עשה זאת בעצמך). ואם לבנות לבד זה לא הצד החזק שלכם, אנחנו בעצים בע"מ נשלח אליכם את הצוותים המקצועיים הטובים ביותר בארץ שיגיעו עד אליכם וירכיבו עבורכם את כל מוצרי העץ שתרצו בצורה המקצועית והאיכותית ביותר ובמחירים חסרי תקדים.

זה הזמן להזמין

עץ הוא חומר גלם מופלא, המאפשר יצירתם של אינספור מוצרים ובהם: רהיטים, פרגולות, גדרות עץ, דקים ועוד. בין אם אתם לקוחות פרטיים, קבלנים או נגרים, הצוות המקצועי שלנו כאן עבורכם עם שירות מקצועי ויחס אישי. השאירו לנו פנייה באתר ואחד המקצוענים שלנו יחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: