עצים לפי מידה – חיתוך והזמנת עצים לכל מטרה

מתכננים פרויקט בעץ? הנה כמה טיפים שיחסכו לכם הרבה כסף והרבה כאב ראש!

הדבר החשוב ביותר בתחילת הפרויקט הוא תכנון נכון, הן מבחינת המבנה אותו אתם מתכננים והן תכנון חכם של חומרי הגלם לפרויקט. ככל שהשרטוט או המודל שלכם יהיה מדויק יותר, כך תדעו לרכוש את חומרי הגלם בצורה חכמה יותר ולא תבזבזו חומרי גלם יקרים לשווא.

איך יודעים כמה עצים צריך לפרויקט? השרטוט שלכם צריך לכלול את מידות הקונסטרוקציה ומידות קורות העץ, צריך לקחת בחשבון את עובי הקורות וכן את המרחק שתרצו ביניהן, אלו אמנם שיקולים עיצוביים אבל יעזרו לכם בהכנת רשימת הכמויות והמידות שאתם צריכים לפרויקט.

הכנת חומרי גלם לפרויקטים – המומחים בעצים!

אחרי שבניתם תכנית ואתם יודעים פחות או יותר כמה עצים ובאיזה גדלים אתם צריכים, זה הזמן לבחור בספק אמין ומקצועי שיכין עבורכם את חומרי הגלם.

חיתוך עצים לפי מידה חייב להעשות בדיוק רב, טעות של מילימטר יכולה לגרום לסטייה משמעותית בכל תכנון הפרויקט והסטייה הזו יכולה לעלות לכם הרבה כסף, טרחה וזמן. לכן, כשבוחרים מחסן עצים ממנו רוצים להזמין, חשוב לעבוד רק עם מקצוענים. מחסן עצים אמין שמבצע חיתוך עצים לפי מידה ידע לתת לכם ייעוץ מקצועי, ידע וכלים לביצוע הפרויקט שלכם וזאת מעבר לאספקה הבסיסית של חומרי הגלם. אצלנו בעצים בע"מ, כל נציגי החנות הם בעלי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום העצים וידעו לייעץ ולהכווין אתכם תוך מתן שירות אדיב ויחס אישי.

איך זה עובד?

  • מודדים את שטח הפרויקט
  • משרטטים או מכינים מודל של הקונסטרוקציה שתרצו
  • מודדים על הנייר את כמות הקורות שתצטרכו בעובי שתרצו
  • מזמינים ממחסן העצים שלנו בטלפון או בחנות שלנו
  • אנו מבצעים את חיתוך העצים לפי המידה שהזמנתם ומכינים את העץ וחומרי הגלם הנדרשים
  • ואתם מקבלים במשלוח עד הבית!

איזה מידות ניתן להזמין?

איזה מידה שתרצו או תצתרכו, אתם בוחרים ואנחנו מבצעים! אם אין בידכם הידע המקצועי הנדרש או שאתם נגרים חובבים, נוכל לייעץ לכם האם התכנון המקורי שלכם יהיה חזק ועמיד דיו או שכדאי לכם להרחיב מעט את עובי הקורות. בכל מקרה, אנחנו נהיה שם בשבילכם, כדי שתוכלו להשיג את המקסימום מהפרויקט שלכם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: