לכה לעץ נגד מים

דק עץ בעיצוב ובנייה אישית - עצים בעמ - מחסן עצים

התחדשתם בדק יפייפה ליד הבריכה, מזל טוב! אנחנו בטוחים שהשקעתם המון תכנון, מחשבה וכסף בדק החדש והייתם רוצים לשמור עליו כמה שיותר.

ידוע שעץ הוא חומר גלם הנוטה להתנפח בקרבת מים, הן בגלל לחות והן בגלל רטיבות. אך ישנם סוגים מסויימים של עצים המתאימים מאוד לשימוש בקרבת מים, כגון עץ איפאה וטיק בורמזי. הם עצים הנחשבים צפופים מאוד בסיביהם, עם רמת שומניות שמאפשרת להם עמידות גבוהה יותר בהשוואה לעצים אחרים.

ולמרות תכונותיהם הנהדרות של עצים אלו, חשוב לספק לעץ שכבת הגנה שתאטום אותו ותשמור עליו לאורך שנים!

אחד מהחומרים האוטמים והעמידים ביותר בפני מים, הוא לכה. שכבת לכה לעץ נגד מים תגן עליו מפני מים, לחות ורטיבות וגם בפני נזקי מזג האוויר השונים. ככה תוכלו להיות בטוחים שמה שהקעתם בדק שלכם, ישמר לאורך שנים רבות.

איך משתמשים בלכה לעץ נגד מים?

לפני שמתחילים במלאכה, חשוב לוודא שקניתם את סוג הלכה המתאים לעץ שלכם, במחסן העצים שלנו, תוכלו למצוא מגוון ענק של לכות לעץ. נציגי החנות ישמחו להעניק לכם שירות, לייעץ ולכוון אתכם למוצר שמתאים עבורכם.

חשוב לזכור שעם הזמן גם שכבת הלכה נשחקת, לכן כדאי לבצע חידוש של הלכה אחת לכמה זמן.

שלב ראשון – הכנת משטח העבודה. כדי לוודא שמריחת הלכה תהיה אחידה ואפקטיבית חשוב לדאוג לניקיון יסודי של העץ לפני שמתחילים למרוח או לרסס. אם העץ שלכם כבר מרוח בשכבת לכה ניתן לנקות ולהסיר את השכבה עם מסיר צבע או מסיר לכה מתאים. אם זו הפעם הראשונה שאתם מורחים אותו בלכה מוטב לבצע שיוף קל של העץ, כדי להבטיח משטח נקי ואחיד, שיספק לכם תוצאה נהדרת.

שלב שני – יישום שכבת הלכה הראשונה. בעת יישום שכבת הלכה הראשונה, בין אם בחרתם בתרסיס או במריחה, חשוב לשים לב למזג אוויר מתאים. מזג אוויר חם ויבש יבטיח ייבוש מהיר יותר של הלכה.

שלב שלישי – ייבוש השכבה הראשונה. למעשה בשלב זה אתם לא נדרשים לעשות דבר, מלבד להמתין בסבלנות ששכבת הלכה הראשונה תתייבש. לאחר הייבוש תוכלו ליישם שכבה שנייה ואף שלישית (מומלץ מאוד לעץ הנמצא בקרבת מים).

ואל תשכחו לחדש את שכבת הלכה פעם-פעמיים במהלך השנה!

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: