לכה לעץ אלון

עץ אלון הוא עץ פופולרי מאוד בעולם הנגרות, וכן מתאים לעבודות של "עשה זאת בעצמך" – וזאת בשל עבודת העיבוד הקלה יחסית שלו, המחיר הנוח והמראה הנאה שלו.

בישראל יש שלושה זנים של עץ אלון – אלון התולע, אלון מצוי, ואלון התבור. עץ האלון שכיח מאוד גם באירופה וצפון אפריקה, מפני שהוא אוהב מאוד אזורים קרירים.

מה הופך את עץ האלון לפופולרי?

לעץ אלון מראה מרשים, ההופך עבודת עץ פשוטה ליצירת אמנות. את עץ האלון נהוג לחלק לעצים עם "עיניים" ולעצים בלי "עיניים" – חורים בצורת עיניים שמוסיפים אופי ייחודי לכל לוח עץ באשר הוא. אלון עם עיניים הוא מסוג אלון מבוקע, וניתן להשתמש בו למגוון רחב של עבודות עץ.

עץ אלון מגיע בשני גוונים עיקריים – אלון לבן בעל גוון בהיר, ואלון אדום בעל גוון הנוטה לאדמדם. גם מבחינת המרקם יש שוני, בעוד שאלון לבן מאופיין בסיבים צפופים, אלון אדמדם מאופיין בסיבים גסים.

כמו כן, תוכלו לצבוע את משטחי האלון בגוונים שונים, וכך לשדרג אותם ולהתאים אותם באופן מושלם לשפה העיצובית של החלל שהם מיועדים אליו.

לכה לעץ אלון

חשוב להתאים לכה מדויקת למשטח האלון שלכם, וזאת לפי המקום בו עבודת העץ תהיה ממוקמת. במידה ומדובר במשטח עץ המיועד לתוך הבית – כמו רהיטים למשל, כדאי לבחור בלכה בסיסית או לכה מותאמת לעץ אלון. לעומת זאת, עבור משטח עץ שמיועד לחוץ, כמו דק, פרקט, או שער – מומלץ להתאים לכה חזקה ועמידה, שתשמור עליו מפני שינויי מזג האוויר, מזיקים, פטריות, עובש ועוד.

לכה לעץ אלון רוכשים במחסן עצים שלנו

מחפשים מקום מקצועי שיסייע לכם לבחור ולהתאים את הלכה למשטח האלון שרכשתם? אנו שמחים לבשר לכם שמצאתם! אנשי המקצוע שלנו יוכלו לסייע לכם בבחירת לכה איכותית למשטח העץ שלכם. בנוסף, במחסן העץ שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של משטחי עץ, כלים לעבודות עץ, מוצרים משלימים לעבודות עץ. וזאת לצד שירותים שאנו מעניקים, ביניהם: בניית פרגולות, דקים, גדרות, שערים, פרקטים ועבודות מגוונות בעץ.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: