לכה לעץ טבעי

שוקלים להוסיף לגינה דק חדש ויוקרתי? אל תוותרו על גימור לכה!

לכה היא החומר המושלם לגימור מדויק של עבודות בעץ טבעי – משתי סיבות: לכה לעץ טבעי משדרגת כל עבודה בעץ, והופכת את הגימור ליפה ונוצץ. לכה לעץ טבעי שומרת על העץ מבלאי של כתמים ושריטות.

זה מה שחשוב שתדעו על לכה לעץ טבעי

לרוב, נשקיע בדק או בפרגולה חדשים לגינה במטרה לשדרג אותה ולהפוך אותה פונקציונליות יותר – כי אנחנו לא רוצים שירד עלינו גשם כשאנחנו יוצאים לנשום אוויר צח בימי החורף הגשומים, לכן מדובר בהשקעה משתלמת מאוד.

אך כדי להפוך אותה גם להשקעה לטווח ארוך, מומלץ לבחור בדק או בפרגולה מעץ איכותי עם גימור לכה.

עבודות עץ בגימור לכה יסייעו לכם להילחם בבלאי שעלול להיגרם עם הזמן, בלאי שעלול לקרות עקב שינויי מזג האוויר, מזיקים, טרמיטים, עובש, פטריות ועוד. יחד עם זאת, קחו בחשבון שגם סוג העץ שתבחרו יקבע את רמת הבלאי של הדק או הפרגולה – למשל, עץ מסוג טיק מתאים יותר לשימוש חיצוני, לעומת עץ אורן שפחות מתאים לכך.

ההבדלים בין לכה לעץ טבעי ועץ סינטטי

חשוב לציין שעץ טבעי הוא לא תמיד הבחירה הטבעית לפרגולה או דק – לעץ סינטטי מגוון יתרונות לעומת עץ טבעי, למשל: הנראות חמימה יותר, עץ סינטטי מחזיק לטווח ארוך יותר ויש בו פחות בלאי, וניתן למצוא אותו במגוון רחב של גווני עץ. ובאשר לצבע של עץ סינטטי, אין צורך לצבוע אותו מפני שהוא מוגן על ידי תוסף UV, ומגיע במגוון צבעים.

אז אם אתם מחפשים לרכוש עצים לדק החדש שלכם, חשוב שתדעו כי יש לנו מחסן עצים נפלא ומקצועי המלא בכל טוב. במסגרתו אנו מציעים שיווק ומכירת עצים, כלים לעבודות עץ ומוצרים משלימים לעבודות עץ. אם אתם מתלבטים לגבי סוגי לכה, או סוגי עץ אנו ממליצים לכם להיוועץ עמנו – אנחנו מביאים איתנו שנים רבות של ניסיון של עבודה בעץ. בנוסף, בחנות שלנו תוכלו למצוא סוגים רבים של לכות של המותגים המובילים בעולם, המיועדות למגוון רחב של שימושים.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: