חידוש דק עץ איפאה

יש לכם דק שעשוי מעץ איפאה? דעו שבחרתם נכון! עץ האיפאה הוא עץ טרופי מסיבי, אשר גדל לגובה של כ-60 מטר ויותר. עץ איפאה הכי מתאים עבור בניית דקים, פרגולות, שערים ועבודות עץ נוספות המיועדות לחוץ. מדוע? התשובה פשוטה – עץ איפאה הוא עץ חזק ועמיד מאוד בפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, טרמיטים, פטריות, ולמעשה כל בלאי אפשרי בדק שלכם. בנוסף הוא עץ שנחשב עמיד מאוד, ויופיו נשמר שנים ארוכות.

בשנים האחרונות דק נחשב לבחירה פופולרית מאוד בישראל וברחבי העולם. הדק משרה אווירה חמימה בחלל, והוא אף מסייע לחסכון במים, מפני שהוא תופס שטח רב בגינה, וכך חוסך הוצאות של השקיית הדשא, וכן הוצאות גינון.

אז אחרי שהבהרנו לכם שדק היא בחירה המושלמת עבור הגינה שלכם, דעו שחשוב לרענן את דק האיפאה שלכם כל שנה וחצי לערך. אבל אל דאגה, מדובר במשימה פשוטה יחסית – כך תוכלו לשמור על הדק שלכם במראה חדש ורענן:

איך מטפלים בדק איפאה?

ניקיון הדק קליל יחסית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לנקות אותו במספר שלבים:

  • טאטאו באופן יסודי את המשטח
  • נקו את המשטח באמצעות מבקשת קשה או מרסס
  • המתינו מספר דקות, ואז שטפו את חומר הניקוי בלחץ גבוה
  • ייבשו למשך יומיים – שלושה את המשטח בלי לגעת בו כלל

היעזרו באיש מקצוע עבור חידוש הדק שלכם

לא רוצים לחדש את הדק בעצמכם, ומחפשים איש מקצוע שיעשה את זה בשבילכם? ובכן, זו בחירה נכונה! איש מקצוע יוכל לחדש לכם את הדק בצורה מדויקת שתשמר לכם את הדק לטווח הארוך, היעזרות באיש מקצוע לחידוש הדק שלכם תחסוך לכם זמן רב. בעל מקצוע אמין ידע להתאים את החומרים הנכונים שישמרו ויגנו על הדק שלכם לאורך שנים.

 במחסן העצים שלנו תוכלו למצוא אנשי מקצוע נפלאים ואדיבים, עם שנים של ניסיון בתחום! כמו כן, לצד שירותי התקנות ושדרוג משטחי עץ, תוכלו למצוא אצלנו גם משטחי עץ מגוונים, כלים לעבודות עץ, מוצרים משלימים לעבודות עץ ועוד – וזאת לצד ייעוץ של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתעשיית העץ.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: