בניית גדר עץ

דק עץ בעיצוב ובנייה אישית - עצים בעמ - מחסן עצים

גדר עץ הוא הכרחי לגינה שלכם, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונלית. תוכלו לבחור בין סוגי עצים שונים לבניית הגדר שלכם, בהתאם לצרכים שלכם. גדרות העץ משרתים מטרות שונות כולל פרטיות, צמצום רעשים ואבטחה מסוימת על הבית שלכם. 

גדרות עץ מציעים אפשרויות עיצוב ובנייה רבות, הפופולריים שבהם כוללים כלונסאות, עמוד ומעקה, רפפות ועוד. אז כמו שכבר אמרנו, הכי נכון עבורכם לבחור את סוג העץ לגדר שלכם לפי הצרכים האישיים שלכם ושל בני הבית.

אז לפני שאתם חוקרים על סוגי העצים הפופולריים ביותר לגדרות, כדאי שתשאלו את עצמכם מספר שאלות: מבחינת מזג האוויר, האם באזור שאתם מתגוררים בו יש יותר גשם או יותר שמש? והאם יש שינויי מזג אוויר קיצוניים? בחירת העץ חייבת להתאים למזג האוויר השכיח באזורכם, כך תמנעו ריקבון והגדר תחזיק מעמד לטווח ארוך.

טרמיטים עלולים לפגוע בסוגי עץ שונים, הימנעו מבחירת עץ שלא עבר טיפול לחץ או שאין ביכולתו להילחם בטרמיטים באופן טבעי. עץ איפאה למשל, עמיד מאוד מפני טרמיטים ומזיקים אחרים.

כמו כן, הגדירו לכם תקציב. כך יהיה לכם קל יותר לבחור את סוג העץ ומן הסתם, הסכום שתהיו מוכנים לשלם על העץ ישליך על האיכות של העץ שתבחרו. עץ עמיד ואיכותי יותר יהיה יקר יותר, בעוד עץ חלש ופחות איכותי יהיה זול יותר.

עם זאת, כדאי שתדעו שבחירה בגדר עץ עמידה יותר יכולה לחסוך לכם כסף בטווח הארוך, מפני שלא תצטרכו להוציא כסף על אחזקת העץ. לכן אם אתם רוצים לחסוך זמן וכסף על תחזוקה ותיקונים, מומלץ לקחת זאת בחשבון בבחירת העץ והתקציב שלכם.

בשורה התחתונה, עצים איכותיים יותר, כמו עץ איפאה למשל, ישמרו בצורה מיטבית לטווח ארוך – ומנגד, עץ אלון שנחשב לזול יותר, עלול לדרוש תחזוקה גבוהה יותר. אם אתם מחפשים עצים איכותיים לבניית גדר, תוכלו למצוא אותם אצלנו, במחסן העצים של עצים בע"מ – אנו נשמח נסייע לכם לבחור את סוג העץ המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם, השירות כולל ייעוץ והתאמת העץ, הכנת חומרי הגלם (חיתוך, ניסור וצביעה) ומשלוח עד אליכם!

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: