מחסן עצים לנגרות

כל עבודות הנגרות והעץ מתחילות בחומרי הגלם, שמגיעים ממחסן עצים. בין אם אתה נגר חובב או בעל מקצוע, כדאי שיהיה לך מחסן עצים קבוע ממנו אתה מזמין חומרי גלם.

מחסן עצים יספק לך את חומרי הגלם, אבל לא רק. תוכל להנות משירותים נוספים, ייעוץ מקצועי ומוצרים משלימים שיכולים לעניין אותך ולעזור לך בעבודות העץ ובפרויקטים שלך.

לפני שבוחרים מחסן עצים לנגרות כדאי לבדוק את רמת המקצועיות ורמת חומרי הגלם במקום, כדי לוודא שתקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר!

אילו שירותים תוכלו למצאו במחסן העצים שלנו?

במחסן העצים של "עצים בע"מ", תוכל להנות משלל שירותים ומוצרים משלימים!

יעוץ מקצועי – נציגי החנות הינם בעלי מקצוע מנוסים, וישמחו לייעץ לך ולהתאים עבורך את חומרי הגלם והמוצרים המשלימים שאתה זקוק להם בפרויקט שלך וגם אחריו. הידע והניסיון שלנו יעזרו לך הן במהלך הפרויקט, והן בתחזוקה ושמירה על העץ בסיום הפרויקט. עץ הוא חומר גלם שזקוק לתחזוקה נכונה וחידוש תקופתי, לכל עץ מתאים חומר אחר וחשוב להשתמש בחומרי חידוש והגנה איכותיים, שמותאמים לסוג העץ איתו אתה עובד.

הכנת חומרי גלם – אנו במחסן העצים של "עצים בע"מ" מכינים עבורך את חומרי הגלם מ-א' ועד ת'. כולל חיתוך, ליטוש, צביעה, ייבוש/ שימון וכל פעולה הנדרשת לעץ לפני שהוא מגיע אליך. כשאתה מזמין עצים ממחסן העצים לנגרות שלנו, אתה יכול להיות בטוח שתקבל את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ברמת דיוק הגבוהה ביותר.

חנות מקצועית – מלבד עצים אנו מספקים גם מוצרים משלימים לעבודה בעץ. בחנות תוכל למצוא את כל כלי העבודה לעץ שאתה זקוק להם, חומרי צביעה ותחזוקה כמו שמנים וצבעים, מוצרי פרזול כגון: ברגים, צירים, תושבות, תומכי קורות ועוד!

שירותי הובלה ושילוח – אנו מספקים שירותי הובלה ושילוח, לא משנה מה גודל הפרויקט. ניתן להזמין חומרים וכלים במחסן העצים שלנו ולקבל את הכל עד למקום הפרויקט, מבלי להתאמץ. אצלנו, עמידה בזמנים היא מעל הכל!

אילו סוגי עצים אנו מספקים?

במחסן העצים שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי העצים המשווקים בישראל! עץ אורן פיני, עץ איפאה, עץ דו שכבתי, עץ טיק בורמזי, עץ תרמו אורן, עץ תרמו אשא, עץ טיק אפריקאי, עץ דק במבוק, דק סינתטי ועוד ועוד.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: