סוגי דקים – איך לדעת מה לבחור

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגדלה של אנשים המבקשים לעצמם בגינה דק שיוסיף חן ויופי וכמובן שיהיה גם פרקטי. דקים הפכו בשנים האחרונות לאחד המוצרים הנדרשים ביותר, זאת לצד פרקטים המבוקשים לחיפוי פנים הבית. מראה העץ הוא מראה נעים מאוד, המשרה אווירה כפרית וטבעית יותר ולנו יש את הרצון להטמיע את המראה הזה ואת האווריה הנלווית באופן מלא ככל הניתן. זאת אנו מבקשים בעיקר כאשר מרביתנו מתגוררים בערים.

עם הזמן התפתחה מאוד תעשיית הדקים ואם אנו מחליטים שהגיע הזמן להתקין דק אצלנו בגינה, בחצר וכיוצא בזה, חשוב לדעת איזה סוגים של דק יש. ובכן, נהוג לחלק באופן גס את עולם הדקים לשני סוגים. הסוג הראשון הוא העץ הטבעי והסוג השני הוא העץ הסינטטי. הסוג הטבעי הוא בעל יתרונות רבים מאוד וכמובן שצריך לדעת גם אלו סוגי עצים טבעיים קיימים כיום בשוק. אנו יכולים למצוא סוגים כמו האורן והאיפאה. ישנם הבדלים משמעותיים בין סוגי העץ השונים, שכן האורן הוא הזול יותר. מחירו הופך אותו לסוג עת מאוד נגיש לכולם ואיכות החומר היא טובה. העץ הזה רך בעבודה, אך דורש חיטוי וכיסוי בשכבת גימור. האיפאה הוא עץ שנשחב ליוקרתי יותר ואיכות החומר שלו הוא משופרת. מדובר בעץ קשה ומאוד איכותי ברמת הגימור הטבעית והסופית שלו. הוא אינו דורש חיטוי וכיסוי כמו האורן, שכן אצלו הכל מוטמע כבר באופן טבעי.

סוג אחר של דק הוא הסינטטי. הדקים הסינטטיים יכולים להגיע באיכות חומרים משתנה, בין אם מדובר על דקים העשויים פלסטיק לעומת דקים המשלבים בפלסטיק גם שבבי עץ. עמידתו של דק סינטטי היא ארוכת שנים יותר ואינה דורשת את הטיפולים התקופתיים של העץ הטבעי וכמובן שהמחיר גם נע בהתאם. על מנת לקבל את התמונה המלאה ואת ההתאמה האופטימאלית לגינה, הכי טוב יהיה להתייעץ עם מי שמבינים בתחום. חשוב לפנות לאנשי המקצוע שיוכלו להתאים לגינה את החיפוי הטוב ביותר. המחיר הוא נגזרת של כלל הצרכים והרצונות לדק המושלם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: