לכה לעץ חיצוני

דק עץ בעיצוב ובנייה אישית - עצים בעמ - מחסן עצים

בניתם פרגולה בחצר? התחדשתם בדק לגינה? חשוב שתדעו כיצד לשמור עליהם!

עץ חיצוני, כגון: פרגולות, דקים, גדרות, שערים, אדניות ומחסנים, דורשים טיפול נכון ותחזוקה שוטפת. רק כך תוכלו להנות מהם לאורך שנים ותחסכו בעלויות תיקונים יקרות, שעלולות לקרות מבלאי ותחזוקה לא נכונה.

עץ שנמצא 24/7 בחוץ, חשוף להמון מזיקים שיכולים להרוס אותו. נזקי מזג האוויר – חום, קור, לחות וגשם, נזקי השמש החזקות של ארץ ישראל, נזקי חלודה, עובש ופטרייה, נזקים שיכולים להגרם מחרקים, טרמיטים וחיות אחרות.

כדי להגן על העץ, עליכם לדאוג שתהיה לו שכבה נוספת, שתשמור עליו מפני חדריה של כל המזיקים הנ"ל.

אך לפני שנדבר על שכבות הגנה, חשוב לציין שגם סוג העץ הוא קריטי ועמידותו נתונה לתכונותיו הטבעיות והתאמת סוג העץ לשימוש נכון.

עץ אורן למשל, פחות עמיד לשימוש חיצוני בהשוואה לעצים כמו איפאה או עץ טיק. זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בו לשימוש חיצוני, אבל זה אומר שהוא ידרוש תחזוקה לעיתים קרובות יותר.

גורמים נוספים היכולים לגרור תחזוקה מרובה הם עצים שמותקנים בסביבת מים, כמו למשל דק על שפת בריכה, או עצים המותקנים תחת שמש ישירה, ללא צל. גם אם בוחרים בעץ המתאים לכך, שחיקתם תהיה מהירה יותר ולכן התחזוקה יכולה להיות תכופה יותר.

אחת הדרכים היעילות ביותר לשמירה על העץ מפני נזקים ושחיקה, היא מריחתו בלכה לעץ חיצוני. הלכה חודרת אל נקבוביות העץ ויוצרת שכבת הגנה מפרידה, אשר שומרת עליו מפני נזקים חיצוניים וחדירת מזיקים.

אילו סוגי לכות מתאימות לעץ במיקום חיצוני?

ישנם סוגים רבים של לכות המתאימות לעץ במיקום חיצוני, נקראות גם לכות לשימוש חיצוני או לכה לעץ חיצוני.

חשוב לשים לב שהלכה שאתם רוכשים מגנה מפני קרינת UV ושהיא מובססת על פוליאוריתן, שני אלמנטים אלו יבטיחו לכם תוצאה טובה שתישמר לאורך זמן.

אם אינכם בטוחים איזה סוג לכה לקנות, או מה מתאים לעץ שלכם, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו במחסן העצים של עצים בע"מ. תוכלו למצוא מגוון רחב של לכות לכל עץ ולכל שימוש, מבית המותגים המובילים בעולם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: