לכה לעץ על בסיס שמן

בשעה טובה סיימתם להקים את הפרגולה שלכם, תתחדשו!

כדי שתוכלו להנות מהפרגולה לאורך שנים, חשוב שתזכרו שעץ הוא חומר גלם טבעי, וככזה כדאי לשמור עליו בעזרת חומרי תחזוקה ושימור.

אחת מהשיטות הפופולריות ביותר לשמירה על עץ, היא מריחת העץ בלכה.

הלכה היא חומר שקוף שמתייבש על העץ ומייצר שכבת הגנה. למעשה, מכיוון והעץ אינו חומר גלם חלק, אלא כזה העשוי נקבוביות וסיבים, הלכה נכנסת לתוך הנקבוביות והסיבים ויוצרת שכבה אטומה וכך מגנה על העץ.

אפשר למרוח לכה על כל עבודות העץ: פרגולות, דקים, גדרות ושערים, פרקטים, רהיטים, כלי נגינה ועוד.

כאשר העץ מיועד לחיות בחוץ, הוא חשוף לנזקי מזג האוויר. גם אם הדק שלכם מוצל בשעות השמש, הוא עדיין יכול להשחק מהלחות, הגשמים, האבק וכל מה שנמצא בחוץ ויכול לחדור אליו. מריחה של העץ בלכה תספק לו שכבת הגנה אטומה שתשמור עליו. נכון להיום ישנן לכות שמסוגלות לשמר את בריאות העץ, אפילו כשהוא נמצא תחת שמש ישירה כל ימות השנה!

מריחת הלכה היא לא חד פעמית וכדאי לחזור עליה אחת לתקופה, בהתאם לסוג העץ שלכם, לתנאים בהם הוא נמצא ולסוג הלכה שבחרתם עבורו. בדרך כלל החידוש יתבצע פעם או פעמיים בשנה, הכל תלוי בגורמים המשתנים היכולים להשפיע על בריאות העץ ולשחוק את שכבת הלכה הראשונית.

ישנם סוגים רבים של לכות לצרכים שונים, כאשר אנו דנים בלכה שמתאימה לשימוש חיצוני, כדאי להכיר את הסוגים השונים כדי שתדעו איזו לכה יכולה להתאים לעץ שלכם.

לכה לעץ על בסיס מים – נקראת גם לכה אקרילית, מבוססת על שרפים סינטטים ומים. היא חזקה, עמידה בפני ריקבון ואפילו בפני חלודה.

לכה לעץ על בסיס שמן – מורכבת משרפים איכותיים כמו פוליאורטן, שנחשב לעמיד וחזק במיוחד בפני נזקי מזג האוויר.

לכה לעץ על בסיס שמן היא גם הלכה המומלצת ביותר לעצים הנמצאים בחוץ. היא נספגת ומתייבשת בצורה היעילה ביותר ותבטיח לכם הגנה מלאה על הפרגולה, דק, שער או גדר שנמצאים בחוץ.

אצלנו במחסן העצים של "עצים בע"מ", תוכלו למצוא מגוון רחב של לכות לעצים של המותגים המובילים בעולם! נשמח לעזור ולייעץ לכם איזו לכה תתאים לסוג העץ שלכם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: