מחסן עצים בהוד השרון ורמת השרון

מחפשים מגוון גדול של סוגי עץ במחירים אטרקטיביים במיוחד? עצים בע"מ, הוא המקום הנכון עבורכם. לעצים בע"מ מחסן עצים הנותן שירות בהוד השרון, בו תמצאו סוגי עצים מהעולם (דרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה), חומרי גלם, קורות ולוחות חתוכים לפי מידה, מוצרי עץ להרכבה (D.I.Y) ואפילו שירותי התקנה לפרגולות, דקים, מחסני עץ ועוד, וכל זאת, באיכות ללא פשרות ועם צוות מקצועי בעלי ידע נרחב המייעץ ומכוון אתכם אל הבחירה הנכונה והמשתלמת לכם ביותר.

איכות עולמית

העצים שלנו, מגיעים מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה. מחסן עצים הנותן שירות בהוד השרון, מציע לכם מגוון גדול במיוחד של עצים מעובדים ברמות גימור שונות, תוצרי עץ להרכבה, לוחות וקורות עץ במידות שונות והכל, במחירים אטרקטיביים במיוחד. כל העצים שלנו נבחרים בקפידה ועוברים תהליכים מתקדמים, המגנים עליהם מפני מזיקים ומבטיחים עמידות לאורך שנים רבות.

מבינים בעצים

מחסן עצים הנותן שירות בהוד השרון, הוקם מאהבה גדולה לעץ, חומר הגלם המופלא ביותר בטבע עם השנים, צברנו ניסיון וידע רבים שהפכו אותנו למומחים בעצים ובכל הקשור בהם. את הידע הנרחב שלנו, אנחנו שמחים להעביר הלאה, ללקוחותינו. לייעץ, לסייע ולכוון אותם אל הבחירה הנכונה להם ביותר.

מקצוענים בשירות

אנחנו בעצים בע"מ אוהבים עצים אבל לא פחות מכך, אנחנו אוהבים אנשים. מערך השיווק והמכירות שלנו, כולל מוקד הזמנות קשוב במיוחד המופעל על ידי אנשי מקצוע המבינים בתחום העץ ויכולים לייעץ ולכוון אתכם במהלך ההזמנה. אצלנו, תוכלו להזמין חומרי גלם, קורות ולוחות עץ חתוכים לפי מידה וגם ערכות מוכנות להרכבה. בנוסף תוכלו להזמין מוצרים נלווים כגון צבעים ושמנים ייעודיים לעץ. המערך הלוגיסטי שלנו, מאפשר לכם לערוך כל הזמנה בכל גודל ובכל זמן שתרצו ומגיע לכל יישוב ועיר במרכז.

מגשימים לכם חלומות בעץ

אצלנו בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות בהוד השרון, תמצאו הרבה יותר מעצים. אם אין לכם זמן או חשק לבנות בעצמכם פרגולות, דקים, גדרות עץ או מחסן עץ, תוכלו להזמין את הצוותים המקצועיים שלנו שיתכננו וירכיבו עבורכם את כל מה שתרצו מעץ וזאת, ברמת גימור מושלמת ובמחירים תחרותיים.

זה הזמן לבחור נכון

בעולם בו רובנו מוקפים בטון אפור ומבנים מתועשים, עץ הנו חומר גלם המשרה חמימות ומוסיף יופי טבעי בכל מקום בו הוא נוכח. בין אם אתם נגרים חובבים או מקצועיים, קבלנים, לקוחות פרטיים או עסקיים, אצלנו, בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות בהוד השרון, תמצאו עולם שלם של עצים איכותיים, שירות מקצועי ומחירים תחרותיים. מחפשים מחסן עצים בהוד השרון? התקשרו אלינו או השאירו לנו פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם.

מחסן עצים רמת השרון – עצים, קונים ממקצוענים

עצים בע"מ הנו מחסן עצים הנותן שירות ברמת השרון, בו תוכלו למצוא מגוון סוגי עצים המגיעים מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. חומרי גלם, עצים מעובדים, קורות ולוחות חתוכים לפי מידה, ערכות לבניית פרגולות, מחסני עץ, גדרות עץ ודקים וכן, מוצרים נלווים כגון צבעים ושמנים ייעודיים לעץ. הניסיון והידע הרבים אותם צברנו במהלך השנים, לצד אהבתנו הגדולה לעץ, הופכת אותנו למומחים בתחום ומאפשרת לנו להעניק ללקוחותינו, ייעוץ מקצועי, הכוונה וליווי בבואם לבחור את המוצרים הנכונים ביותר עבורם.

איכות בצמרת

אנו מביאים את העצים שלנו מדרום אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה. כל עץ נבחר על ידנו בקפידה ועובר תהליכים מתקדמים המגנים עליו מפני חרקים והופכים אותו לעמיד וחזק לאורך שנים רבות.  

 טיפוסים של עצים

זה לא סוד שאנחנו מחסן עצים הנותן שירות ברמת השרון, אוהבים עצים. במהלך השנים, נסענו בעולם, למדנו, חקרנו והעמקנו בתחום. בין אם אתם לקוחות פרטיים או עסקיים, נגרים או קבלנים, הידע והניסיון הרב שצברנו בתחום העצים, מאפשר לנו להעניק לכם שירות וליווי ולסייע לכם בבחירת העץ המתאים ביותר לפרויקט שלכם.

שירות לפני הכל

מחסן הנותן שירות ברמת השרון, מפעילים מוקד הזמנות המאפשר לנו לשלוח אליכם כל הזמנה בכל גודל. תוכלו להזמין את כל סוגי העץ בכל מידה, ערכות מוכנות להרכבה וכן, אביזרים וחומרי גלם בסטנדרטים גבוהים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים. מערך האספקה שלנו דואג להגיע אליכם בכל יישוב ועיר במרכז, תוך הקפדה על זמני אספקה מדויקים ועם חיוך.

יש לכם על מי לבנות

בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות ברמת השרון, תוכלו ליהנות משירות עד הבית של צוותים מקצועיים, אשר יתכננו ויבנו עבורכם כל מוצר עץ : פרגולה, דק, מחסן עץ, גדר עץ ועוד, ברמת גימור גבוהה במיוחד ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

כל העצים במקום אחד

זקוקים לאספקת עצים איכותיים לכל מטרה? חולמים על פרגולה או דק לגינה? רוצים להקים גדר עץ או מחסן עץ? אנחנו בעצים בע"מ, מחסן עצים הנותן שירות ברמת השרון, מציעים לכם אינספור אפשרויות בעץ : חומרי גלם, עצים מעובדים, קורות ולוחות עץ חתוכים, ערכות מוכנות , שמנים, צבעים ואביזרים לבנייה בעץ ועוד. אנחנו, מקצוענים בעצים, עומדים לרשותכם עם כל הידע והניסיון, על מנת לייעץ, לכוון ולסייע לכם בבחירה הנכונה ביותר. השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: