מסיר לכה לעץ מחיר

מרגישים שאתם פשוט חייבים לחדש את הפרקט השרוט שלכם? רהיטי העץ שלכם צועקים "חדשו אותי"? ובכן, הסרת לכה וחידושה היא הפתרון המדויק לכך – מדובר בפתרון קל, גם אם אתם הולכים על שיטת "עשה זאת בעצמך".

מתי צריך לבצע הסרת לכה?

לכה מסירים רק כאשר עולה צורך לחידוש העץ שלכם, מטעמים קוסמטיים בעיקר. בין אם זה פרקט, דק, פרגולה, ריהוט ועוד. במקרים אלו, מומלץ להסיר את שכבת הלכה העליונה, ולחדש עם מריחת לכה חדשה. יחד עם זאת, יש מקרים שבהם אין צורך להסיר את כל הלכה, אלא למרוח שכבת לכה חדשה מעל – זאת במקרים שהופיעו על העץ נגעים עדינים, כמו שריטות קטנות למשל. אם תמרחו שכבה עדינה של לכה על השריטות הללו, הן פשוט ייעלמו כלא היו.

כדי להימנע מנגעים קוסמטיים בעבודות העץ שלכם, מומלץ להשתמש מלכתחילה בלכה המתאימה לסוג העץ שבחרתם. בנוסף, כדאי להקפיד על הוראות הייצרן באופן מדויק, מבחינת שכבות מריחה, זמן ייבוש ועוד.

טיפ נוסף ולא פחות חשוב הוא לא להניח פריטים חמים על עבודת העץ בימים הראשונים לאחר צביעתו.

רוצים להפוך את הרהיטים שלכם לנוצצים? החליפו את שכבת הלכה!

אם הריהוט שלכם כולו בסגנון מאט, והחלטתם שאתם רוצים לרענן את המראה העיצובי בבית שלכם, החלפת גימור לכה יכול לעשות את העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצבוע את השכבה העליונה בלכה מבריקה. מדובר בתהליך פשוט יחסית, כל עוד משתמשים במוצרים מדויקים ואיכותיים.

קיימות שתי שיטות עיקריות להסרת לכה ממשטחי עץ – השיטה המכנית או הסרה באמצעות שטיפה.

השיטה המכנית – היתרון של השיטה הוא אי שימוש בחומרים כימיים, והיא מתבססת בעיקר על שיוף עם לוח מתכת. אך יש לה גם חיסרון מהותי, מדובר בתהליך מאוד ארוך, ממש "עבודת נמלים", שרק איש מקצוע יכול לבצע.

שטיפה – השיטה השנייה והיעילה יותר, היא הסרת הלכה באמצעות חומרים כימיים ייעודיים – שיטה קלה אשר תוכלו ליישם בעצמכם. מדובר במוצרים הנקראים "שטיפות", ומגיעים בתרכובות של אבקה, ג'ל או נוזל.

אם אתם מחפשים חומרים להסרת לכה במחירים משתלמים, תוכלו למצוא אותם במחסן העצים של עצים בע"מ!

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: