לכה לעץ על בסיס מים

עץ הוא חומר גלם טבעי ונחשב לנפוץ ביותר בעולם. כשעובדים עם עץ, חשוב להכיר את כל סוגי הציפויים והחומרים הקיימים בשוק, להגנה ושמירה על העץ לאורך זמן. נגרים רבים, חובבנים ובעלי מקצוע, בוחרים בציפוי לכה לעץ כחלק מההגנה והתחזוקה שלו.

ישנן סוגים רבים של לכות לעץ, לשימושים שונים ומטרות שונות. אחד מהסוגים הנפוצים, הוא לכה לעץ על בסיס מים.

לכה על בסיס מים, כשמה כן היא מבוססת על מים ושרף סינטטי. להבדיל מלכות אחרות, היכולות להיות מבוססות על שמן או אלכוהול. לכה על בסיס מים נקראת לעיתים קרובות "לכה אקרילית" והיא בין סוגי הלכות הפופולריות בשוק. נחשבת ללכה עמידה מאוד וניתן להסירה רק בעזרת מסיר צבע או מסיר לכה. מתאימה מאוד לציפוי עץ חיצוני, כמו פרגולות, דקים, שערים וגדרות, אדניות ועוד. ישנן לכות מסיביות על בסיס מים, אשר מורכבות מפוליאוריטון שהוא שרף סינטטי עמיד מאוד.

חשוב לשים לב שלא מורחים לכה על בסיס מים על שכבה שהייתה מבסיס אחר (כמו שמן או אלכוהול). אם רוצים למרוח לכה על בסיס מים על עץ שמצופה בלכה על בסיס שמן, יש להסיר קודם כל את השכבה הישנה ולאחר מכן ניתן ליישם לכה על בסיס מים.

מומלץ ליישם לכה על בסיס מים במזג אוויר חם ויבש, כדי שתתייבש מהר יותר.

יתרונות השימוש בלכה לעץ על בסיס מים

ללכה לעץ על בסיס מים יתרונות רבים ומגוונים. היא לכה מאוד נוחה לשימוש וקל לעבוד איתה, נחשבת ללכה עמידה מאוד, במיוחד לנזקי שמש וגשם ולכן מתאימה לשימוש חיצוני. לכה על בסיס מים נחשבת זולה ומחירה נוח בהשוואה ללכות אחרות. היא לא רגישה לחום ולא מצהיבה עם הזמן, אפילו אם נמצאת תחת שמש ישירה. עמידה מאוד גם בפני ריקבון וחלודה וניתנת לשימוש על כל חומר – עץ, מתכת, ברזל וכו'. היא נחשבת ללכה ידידותית לסביבה, לא מזהמת ונטולת ריח לוואי.

כדי להתאים את סוג הלכה לעץ שלכם, עליכם להכיר את תכונות העץ השונות, את הלכות המוצעות בשוק ואת הצרכים שלכם. אצלנו במחסן העצים של "עצים בע"מ, תמצאו מגוון רחב של לכות על בסיס מים ונשח לעזור לכם להתאים את הלכה לעץ שלכם.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: