לכה לעץ אורן

עץ אורן הוא אחד העצים הפופולריים עבור פרויקטים של "עשה זאת בעצמך". מהסיבה הפשוטה, שהוא נחשב לזול באופן יחסי עבור בניית רהיטים. מפני שהוא "עץ רך" חשוב לדאוג לשמר ולתחזק אותו, כי הוא עלול להיסדק בקלות יותר עם השנים, ביחס לעצים שנחשבים "קשים".

עץ אורן לא מיועד רק לבניית רהיטים, הוא מושלם גם לבניית פרגולות, דקים, גדרות, בתי עץ לילדים ועוד ועוד…

איך מזהים עץ אורן?

ניתן לזהות את עץ האורן לפי המראה הייחודי שלו – במשטחי עץ העשויים מעץ אורן תוכלו למצוא עיגולים שנראים כמו עיניים, במטר עץ אורן תוכלו למצוא כחמש עיניים בממוצע. עיניים קטנות הופכות את העץ לאיכותי, ולעומת זאת עיניים גדולות מעידות על עץ פחות איכותי.

איזה לכה מומלצת לעץ אורן?

בגלל הרכות היחסית של עץ אורן, הוא עלול להישחק בקלות רבה יותר. לכן, מומלץ לבחור בלכה איכותית, שתספק שכבת הגנה מאסיבית ושתהיה עמידה מול שריטות, מזיקים, כתמים ובלאי. כמו כן, מומלץ לבחור את סוג הלכה לפי החלל אליו אתם מייעדים את עבודת העץ שלכם. למשטחי עץ המיועדים לחוץ, כמו פרגולות, דקים, גדרות ושערים, מומלץ לבחור בלכה על בסיס מים – היא מתייבשת במהירות שיא, והיא לא משפיעה כלל על הגוון של המשטח. בנוסף, קל מאוד לנקות אותה, היא ידידותית לסביבה ולא מדיפה ריח.

עבור משטחי עץ המיועדים לפנים הבית, אנו ממליצים על לכה מסוג פוליאוריטן על בסיס מים – מדובר בלכה בעלת ציפוי קשיח, אשר לא משנות את הפיגמנט של משטח העץ. הן נחשבות לעמידות יותר ביחס ללכות רגילות על בסיס מים, הן מתייבשות מהר ומתאימות לריהוט פנים.

מחפשים מחסן עצים שיספק לכם לכה לעץ אורן? מצאתם!

מחסן העצים המגוון שלנו מציע מגוון רחב של לכות, המתאימות לכל סוגי העצים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו משטחי עץ, כלים לעבודות עץ, ומוצרים משלימים. וזאת לצד שירות ייעוץ מקצועי של נציגי החנות שלנו – בעלי מקצוע בתחום העצים עם ניסיון רב שנים. נשמח לייעץ לכם, לתת שירות ולספק עצים איכותיים ממחסן העצים שלנו!

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: