טיפים לשיפוץ דירה בעץ

לאחר שנים רבות של תפיסות ארכיטקטורה המבקשות להיות תעשייתיות יותר, עירוניות ומבוססות על חומרים סינטטיים, יש מזה כבר כמה שנים טובות מעין חזרה למקורות. התפיסה הזו מבוססת על עבודה עם חומרים טבעיים כמו עץ, המבקשים לשוות לבית מראה נעים יותר ונוח, עם אווירה כפרית ורגועה. יש מי שמבקשים לבנות את הבית עם שילוב מאסיבי של עץ במקומות שונים, לרבות חדרים שלמים המבוססים על העץ עצמו ויש מי שלוקחים את הבית הקיים שלהם ומנסים לבחון כיצד ניתן לשלב עוד ועוד חלקים מעץ. אם כבר רוצים לשפץ את הדירה בעץ, יש מספר טיפים שיכולים לעזור:

  • חשוב למצוא קבלן עבודות שיודע לעבוד עם עץ. הניסיון של הקבלן עם החומר המדובר בעצם מראה לנו שהוא יודע את היתרונות והחסרונות של העץ בתוך העיצוב הכללי ובכלל, מכיר את כל סוגי העץ. הרי אנו יכולים היום למצוא סוגים רבים ומגוונים של עצים מכל העולם שיכולים להתאים עבורנו והשאלה היא היכן ניתן להשתמש בכל אחד מן החומרים ומה יכול להתאים לנו גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר.
  • אחד הדגשים החשובים ביותר הוא לימוד הנושא. אפשר כמובן לשכור מעצב פנים ואפשר לשכור את הקבלן הטוב ביותר בתחום, אבל צריך קצת מעבר. מי שרוצה לשדרג את הבית, חייב לעצמו קצת ידע בסיסי בנושא. כדאי מאוד להיכנס לפורומים העוסקים בתחום, הכוללים גם מאמרים וגם תמונות. כל אחד ואחת צריכים לדעת למה הם מתחברים ומה באמת יכול להיות השיפוץ המושלם לדירה הזו.
  • בטיחות לפני הכל – עבודה עם עץ היא קלה ופשוטה מצד אחד אבל צריך לזכור שעץ הוא חומר שנקודות התורפה שלו הן מזיקים, שריפות ועוד. כמובן שעבודה עם אנשי מקצוע המבינים בתחום מונעת כל בעיה מיוחדת והעצים המיועדים לכך מגיעים לאחר שעברו תהליך כימי של מניעת התלקחות ונגד מזיקים.

שיפוץ הדירה בעץ מביא לכל אחד את החיבור הטוב ביותר לערכים אחרים, לערכי טבע. אמנם מצד אחד גרים בעיר, אבל מצד שני מרגישים כפר.

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

מאמרים חדשים

לקבלת נציג שירות

השאירו פרטיכם כאן

זמינים עבורכם בווצאפ!

לקוחות יקרים! יש לנו את כל מה שאתם צריכים. נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ ולחסוך לכם זמן.

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר ממומחה:

קבלו עכשיו ייעוץ והצעת מחיר מאחד המומחים שלנו: